Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
27 мар
2018
 
 

Solytron стана дистрибутор на пълната гама решения на Fujitsu

Японската компания разработва и произвежда всички свои продукти, включително лаптопи, сървъри, системи за съхранение

7915 прочитания

Solytron България вече е официален дистрибутор на Fujitsu и ще предлага на своите дилъри пълната гама решения на японския производител, включително сървъри, системи за съхранение, работни станции, мобилни системи, монитори, принтери и друга периферия.

„2017 бе добра година и за нашите дилъри, и за Solytron, а 2018 г. се очертава като още по-добра, като ще се стремим да обогатим нашето портфолио с нови марки. Стартираме с Fujitsu, тъй като смятаме, че можем да допринесем за развитието на тази марка у нас. Освен това проектите, по които работим съвместно с вас, нашите дилъри, могат да бъдат обогатени с решенията на Fujitsu”, заяви Ралица Килиан, изпълнителен директор на българския дистрибутор на партньорско обучение, организирано съвместно с регионалното представителство на японския производител.

“През тази година предвиждаме да включим и други марки, които да обогатят портфолиото ни в областта на Интернет на нещата, изкуствен интелект, като цяло решения за дигитализация на бизнеса, за която всички ние като ИТ компании трябва да се грижим“, добави Килиан.

Прочетете още: Solytron свързва B2B платформата си с ERP системите на своите дилъри

Вяра Чангърова, мениджър на Fujitsu за България, Албания, Македония и Косово.

Fujitsu е втората „най-стара“ ИТ компания в света (създадена е през 1935 г. в Япония) и пета по приходи от ИТ услуги по данни на Gartner, добави Вяра Чангърова, мениджър на Fujitsu за България, Албания, Македония и Косово. „Днес тя оперира в 110 държави със 155 000 служители и приходи от $41 млрд. (за финансовата 2016 г., приключила на 31 март 2017 г.) с оперативна печалба от над $1 млрд., а 3,9% от оборота се инвестира всяка година в научно-развойна дейност, което ни позволява да разработваме и внедряваме иновативни технологии в решенията ни, коментира тя. - Компанията е глобална, което означава, че цялото портфолио, всичките ни продукти се предлагат във всяка държава в един и същи вид. Произведеният лаптоп Lifebook e един и същи като качество и възможности навсякъде по света.“

Глобална стратегия, персонализирани продукти

Глобалната стратегия на Fujitsu е насочен към 4 основни технологични области, включително изкуствен интелект, Интернет на нещата, облaчни технологии, и разбира се, киберсигурността. „За всяка от тези теми можем да предложим конкурентни решения, вие като дилъри имате какво да научите и след това да ги предложите на своите клиенти“, заяви Чангърова. Компанията фокусира своите усилия в областта на плавния преход към дигитализация, кибер сигурността, работата навсякъде и по всяко време. Именно в тези области се развиват и продуктите, и компетенции, и обученията на партньорите, обясни тя.

Портфолиото от собствени решения на Fujitsu включва сървъри (вкл. UNIX базирани, но и критични за мисията x86 базирани под марката PrimeQuest), системи за съхранение и други решения за центрове за данни, системи за крайни клиенти (т.нар. CCD), обхващащ работни станции, настолни и преносими компютри, таблети, тънки клиенти, монитори и периферия. Разработва и системи за високопроизводителни изчисления (HPC), а интегрираните решения за виртуализация, за изграждане на частен облак, за анализи на Големи данни и за SAP среди използват и системи на външни партньори, но са тествани и сертифицирани във фабриките на компанията, така че да работят безпроблемно при клиентите. Освен това през канала на Fujitsu българските компании имат достъп и до редица други решения на производители като NetApp, Brocade, Commvault, Veritas, Quamtum (лентови библиотеки) и набиращата популярност Nutanix.

Произведено в Германия (или Япония)

Именно марката „произведено в Германия“ (или в Япония) е една от отличителните характеристики на Fujitsu, като тя запазва тази стратегия дори в изключително конкурентната област на PC хардуера, от който се отказаха редица други световни компании. „Компютрите ще стават все по-леки и по-малки, но ще продължат да съществуват, коментира Здравко Димов, отговарящ за CCD бизнеса на Fujitsu в региона. - Приоритетите ще са надеждност, сигурност, дизайн според нуждите на клиента и в хармония с еко изискванията“, добави той.

Той даде за пример разработената от компанията усъвършенствана автентификационна система PalmSecure, която използват биометрична технология, разчитаща вените на ръката на потребителя без той да докосва датчика. „Като надеждност тази технология е много по-добра от пръстовите отпечатъци или ирисовата идентификация, като делът на грешките е многократно по-малък, а практичността й несравнимо по-голяма, допълни Димов. - Голямата надеждност на продуктите ни се базира на най-модерната компютърна фабрика в Европа – в германския град Аугсбург, където те преминават тестове, надхвърлящи изискванията на европейските стандарти.“

Виртуалната реалност пък е заложена като приоритет в портфолиото от работни станции Celsius. “Autodesk в Мюнхен има демо център, изграден с машини Celsius, на които демонстрират възможностите на Revit. Tази съвместна активност е добър пример как Fujitus се съобразява със софтуерните доставчици и успява да разработи по-тихи и надеждни работни станции. Надяваме се, че в партньорство със Solytron покритието на марката в България ще се засили“, допълни Димов.

„Избрани“ партньори

За да предлагат решенията на Fujitsu, дилърите трябва да се включат в партньорската програма Select на компанията, която според проучване на Canalys от февруари тази година е отличена от ИТ дилърите в ЕМЕА като една от най-добрите, сподели Вяра Чангърова. Програмата има няколко нива, като входното изисква само регистрация, а дава достъп през портала до документацията, редица инструменти, включително конфигуратор на продуктите. За ниво Select Expert дилърите трябва да се сертифицират в една от продуктовите категории, включително мобилни решения, работни станции, сървъри, интегрирани системи, HPC, виртуални клиентски изчислителни системи, управление и защита на данните и др. Специално за страните от Балканите е въведен и локален статут Select Expert Start.. „За да премине на ниво Expert, дилърът трябва да разполага с един сертифициран търговец и един инженер по предпродажбени консултации или сервизен инженер, т.е. поне двама специалисти в компанията да знаят повече за продуктите на Fujitsu”, поясни тя. Задължително изискване за всички нива на партньорство е дилърът да премине успешно и т.нар. „Compliance” обучение за Fujitsu.

Тодор Тодоров, технологичен консултант в регионалния офис на Fujitsu

Сред предимствата на партньорския портал е конфигураторът (наречен System Architect), чрез който всеки може да създава решение за своите клиенти, като този инструмент е интуитивен, със заредена ценова листа. Налична е и цялата литература, цялата необходима за търговете документация, заяви Чангърова.

“Нашите иновативни технологични решения вече ще бъдат достъпни и в партньорската мрежа на Solytron, включително с консултиране, техническо съдействие, логистика и поддръжка на всеки етап от процеса преди и след продажба“, заяви Габриел Павел, директор на Fujitsu Балкани. Партньорството на Fujitsu и Solytron влиза в сила от 1 април 2018 г. и технологиите на Fujitsu ще бъдат достъпни за българските компаниии през мрежата на дистрибутора от 1 април 2018 г.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас