Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Обучения
20 фев
2018
 
 

Журналистическият факултет стартира курс „Медиен мониторинг на социалните мрежи“

Най-успешно представителите се в курса ще имат възможност за стаж и постоянна работа в агенция Perceptica.

6303 прочитания

От днес, 20 февруари, Факултетът по журналистика и масови комуникации на СУ “Св. Климент Охридски” стартира обучение по медиен мониторинг и анализ на социални мрежи, в рамките на което студентите ще имѝт възможност да се запознаят с опита на водещи практици в сферата. Основен преподавател е Боян Иванович, докторант във ФЖМК, а сред гост-лекторите се откроява името на Георги Ауад от агенция Perceptica, който е сертифициран експерт от AMEC (Международна асоциация за измерване и оценка на комуникацията).

1

Дисциплината „Медиен мониторинг на социалните мрежи“ предлага знания за основополагащи концепции за социалната комуникация в контекста на съвременните социални медии. Представят се практическите ползи от изследването на потребителските коментари в социалните мрежи и влиянието им върху обществото. В рамките на курса ще се изучават спецификите на социалната комуникация онлайн, отношенията потребители-брандове, възможностите за интеракция по време на кампании, както и тенденциите за развитие на социалните мрежи.

Прочетете още: SoftUni става част от най-голямото партньорство за технологично обучение в Източна Европа

Студентите ще имат възможност също така да обвържат наученото със знанията, придобити от други дисциплини във факултета, и ще усвоят практически умения за анализиране на съдържание от различни комуникационни канали като социални мрежи, форуми, блогове, както и традиционни медии (печатни и онлайн издания).

Като част от обучението на студентите ще бъде предоставена необработена комуникационна извадка и конкретен проблем със задачата да обработят информацията и да направят анализ на данните, извеждайки препоръки за управление на комуникацията от страна на крайния клиент”, обясни Боян Иванович и допълни, че най-успешно представителите се в курса „Медиен мониторинг на социалните мрежи“ ще имат възможност за стаж и постоянна работа в агенцията за оценка и измерване на репутацията Perceptica.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас