Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
05 фев
2018
 
 

72% от компаниите виждат интернет измамите като нарастващ проблем, сочи доклад

В същия момент обаче едва 40% от компаниите са "много уверени" в способността си да ги откриват

1902 прочитания

Шест от всеки десет фирми търпят същите или по-големи загуби от онлайн измами в сравнение с миналата година. Това показва Глобалният доклад на Experian, технологична компания и лидер в предоставянето на информация и аналитични решения, посветен на интернет измамите и проверката на самоличността на клиентите. Според него тенденциите и моделите на интернет измами продължават да се развиват по целия свят, като болшинството фирми (72%) посочват измамите като нарастващ проблем.

72% от компаниите виждат интернет измамите като нарастващ проблем, сочи доклад

Докладът показва, че все още има проблеми с идентификацията в борбата с онлайн измамите. Понастоящем 71% от компаниите смятат, че в името на сигурността отказват повече сделки, отколкото би трябвало, а това не само води до загуба на продажби, но и до загуба на клиенти.

Всъщност, бизнесът е единодушен, че по-точното идентифициране на клиентите ще доведе до реализирането на повече транзакции и съответно до повече приходи - 84% от компаниите заявяват, че с повишаване на сигурността при удостоверяване на самоличността на клиентите, ще се понижи рискът от измами. В същия момент обаче едва 40% от компаниите са "много уверени" в способността си да откриват измами, а цели 52% продължават да разчитат на обикновена парола за предотвратяване на нерегламентирани действия.

"Доверието е валутата на цифровата търговия. Измамите се развиват, а измамниците стават все по-находчиви. Откриването на измами изисква множество стратегии, включително по-добро разпознаване на клиентите", коментира Катлийн Питърс, старши вицепрезидент “Предпазване от измами и проверка на самоличността” в Experian.

Изводите от проучването показват също така, че потребителите очакват онлайн банки и търговци на дребно да направят всичко възможно, за да защитят информацията си и да подсигурят сделките си. Почти седем от всеки 10 потребители одобряват протоколите за сигурност, когато извършват онлайн търговия, защото така се чувстват защитени. В същото време обаче, те искат лесни процедури по създаването на лични профили , като един от всеки четирима потребители е отговорил, че е отказал транзакция, защото създаването на нов профил изисква твърде много информация. 35% от потребителите пък биха извършвали транзакции онлайн, ако има по-малко стъпки.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас