Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Цифрова телевизия
15 дек
2017
 
 

Приходите от OTT услуги ще надхвърлят $120 милиарда през 2022 г.

1567 прочитания

Абонаментните видеоуслуги по заявка (SVOD), предоставяни от компании като Netflix и Amazon, ще донесат почти двойно повече приходи през 2022 г., показва ново проучване на Juniper Research. Годишните постъпления на ОТТ доставчиците ще скочат от $64 милиарда през 2017 г. до над $120 милиарда след 5 години. Проучването разкрива още, че през 2022 г. над една четвърт от всички домакинства в света ще са абонати на поне една видеоуслуга по заявка (SVOD).

Според анализаторите, разходите на ОТТ компаниите за оригинално съдържание нарастват значително. Juniper смята, че Netflix ще похарчи над $6 милиарда през 2017 и 2018 г., докато обществената телевизия BBC ще инвестира в продукция доста по-малка сума – около $1,4 млрд.

Прочетете още: Apple с амбиции да придобие музикалната услуга ShazamДобрата широколентова връзка стимулира онлайн съдържанието за деца

Доставчиците на SVOD услуги като Netflix се стремят да изместят традиционните доставчици, опитвайки се да предоставят оригинално съдържание и да намалят зависимостта си от скъпите каталози с филми. „Успехът им ще зависи от това дали ще успеят да продуцират хитове като „Stranger Things“, коментира авторът на доклада Лоурън Фойе. - Потребителите стават все „по-гъвкави“ по отношение на лоялността си към видеоуслугите, затова ОТТ компаниите лесно могат да изгубят бързо набраните абонати за сметка на друг конкурент“, допълва той.

Juniper Research посочва още, че ОТТ компаниите ще се опитат да се намесят и в борбата за правата при спортните събития, като Amazon много вероятно ще се включи в наддаването за излъчването на Висшата лига в Англия през февруари 2018 г. Изследването твърди, че ако подобно силно желано от потребителите съдържание стане собственост и на OTT, и на традиционните доставчици, то зрителите ще бъдат „разпокъсани“ между множеството абонаменти.

Традиционните ТВ компании все още имат предимства при предлагането на локално съдържание. Някои регионални ОТТ услуги като iFlix имат известен успех, но не могат да осигурят същото локално покритие като традиционните ТВ оператори.

В същото време предоставянето на мултимедийно съдържание през IP ще даде възможност на ТВ операторите да насочат зрителите към собствените им ОТТ услуги, гледани директно през свързания телевизор. Juniper прогнозира, че употребата на данни през телевизори ще достигне 800 000 петабайта годишно през 2022 г.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас