Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Информационно общество
07 дек
2017
 
 

Media Monitor стартира AI-платформа за анализ на медийно съдържание

Новият инструмент ще разчита на семантични технологии, невронни мрежи и системи за машинно обучение и ще дава възможност за задълбочени анализи в реално време

817 прочитания, 0 коментара

Агенцията за клипинг и медиа мониторинг Media Monitor стартира нова платформа, която се очаква да направи революция в сектора. От следващата година компанията ще разчита на изкуствен интелект (AI) - семантични технологии, невронни мрежи и системи за машинно обучение, които позволяват извършването на сериозни и задълбочени анализи в реално време. Нововъведенията за определяне на отношението към дадена публикация, за разпознаване на наименовани обекти, както и за клъстериране на материалите по сходство, позволяват бързо да се идентифицират различните теми и демонстрираното към тях отношение. Освен това се извличат и анализират лидерите на мнение, които имат пряко положително или негативно отношение към съответните комуникационни послания.

1

В началото на 2018 г. Media Monitor, заедно с партньорската компания Identrics, започва и технологичната разработка на възможността потребителите да виждат онлайн тона на публикациите (положителен, неутрален, негативен) към всеки материал в традиционните и социалните медии в реално време. Това ще надгради възможностите на платформата, която в момента позволява в реално време да се проследяват различни типове информационни среди. Компанията вече разполага с технологичен ресурс да следи разговорите в различни групи, интернет форуми и блогове. По този начин специалист в областта на комуникациите може да създава низове от ключови думи, сегментирайки търсенето си според източника на информация, времето и отношението към темата.

Прочетете още: Анализът на данни в реално време - основа на дигиталната трансформация

За първи път ще бъде възможно и проследяването на новини, публикувани на корпоративните интернет страници на топ компаниите в България, като постепенно ще се добавят и останалите лидери в региона. По този начин, дори ако съществена бизнес информация е споделена на корпоративна страница, но не е отразена в медиите, тя ще може да бъде проследена и анализирана.

Не на последно място, новата технологична платформа има и предупредителен режим при възникване на определени обстоятелства, зададени по ключови критерии. Платформата изпраща сигнал към потребителя при появата на първите индикации за възможни негативни последствия.

Автоматично обработваните от Media Monitor материали на седмична база са над 500 000 за България, 340 000 за Хърватия, 270 000 за Сърбия и 240 000 за Румъния. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас