Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ИТ проекти
25 окт
2017
 
 

"ЧЕЗ Трейд" увеличи с 20 на сто продажбите си чрез Salesforce CRM

3397 прочитания, 0 коментара
Страница 1 от 2

"ЧЕЗ Трейд България" е първият лицензиран търговец на електрическа енергия на крайни клиенти в България от 2005 г., както и водещ доставчик на свободен пазар. Дружеството е изпълнило успешни общи доставки на 20 млрд. KWh на обща стойност над 2,0 млрд. лв.

Компанията е част "ЧЕЗ Груп" (CEZ Group), която притежава активи и извършва дейности по продажба на електрическа енергия и газ в Чехия, Полша, Словакия, Унгария, Румъния, България и Турция. В портфолиото ѝ влизат 2 атомни централи, 16 ТЕЦ, 35 ВЕЦ, най-големият вятърен парк в Европа, 13 соларни централи и 1 на биогаз с обща инсталирана мощност 15 000 MW и годишно производство над 60 TWh. 

Бързо променящ се пазар

Владимир Дичев

Прочетете още: Корпоративният софтуер подхранва ИТ инвестициите през 2017 г.

Енергийният сектор се променя осезаемо в цял свят и България не прави изключение. След десетилетия на естествен монопол влязоха в сила европейските регулации, които отделиха преносните мрежи от производството, търговията и продажбите на електроенергия. Пазарът започна да се разчупва, а конкурентното предимство стана фактор при завоюването на пазарен дял. Играчите се конкурират активно за всеки клиент и за всяка сделка. “Ние трябва да се грижим за клиента, да го спечелваме постоянно, да откликваме на нуждите му и да му предоставяме качествена услуга”, разказва Владимир Дичев, изпълнителен директор на "ЧЕЗ Трейд".

Както много други съвременни организации,, от ЧЕЗ ясно осъзнават, че работното място вече не е физическият офис – то трябва е навсякъде, където служителите се чувстват комфортно и работят ефективно. Динамичната пазарна среда мотивира ръководството на компанията да търси решение, с което да обърне специално внимание към клиента. 

ВИЗИТКА НА ИТ ПРОЕКТА

Име на проекта: Въвеждане на Salesforce CRM в "ЧЕЗ Трейд България"

Възложител: "ЧЕЗ Трейд България"

Изпълнител: "Некст Консулт"

Локации: България

Дата на стартиране/дата на приключване на проекта: 07.2016/01.2017

Категория: Телекомуникационни и комунални услуги

"ЧЕЗ Груп" присъства в много държави, като за групата работят над 26 хил. души. Бизнесите са различни – от производство, въгледобив и управление на мрежи до ВЕИ, търговия и продажби, като оборотите се измерват в милиарди.

Също така поради специфичния характер на дейността на групата софтуерните решения са разнородни и по-трудно си „говорят“ помежду си. Мястото на клиента в тези системи не е твърдо фиксирано поради естествения монопол на част от бизнеса. Клиентът е поставен накрая на веригата или е заобиколен от други съпътстващи сложни процеси по линията производство – пренос – разпределение – продажба.

„Ние искахме система, в центъра на която да стои клиентът и оттам да тръгват всички бизнес процеси“, коментира Владимир Дичев.

Това провокира българския офис на фирмата да поиска да потърси готова система за управление на връзките с клиентите и продажбите. От централата на ЧЕЗ в Прага дават зелена светлина за проучване на пазара на CRM системи.

В търсене на решение

Сред изискванията, дефинирани от ЧЕЗ, търсеният инструмент трябва да позволява на служителите на групата да работят по всяко време, от всяко място. Той трябва да доведе до ускорена дейност и ръст на продажбите и да интегрира цялата информация и итерации на едно място. От компанията искат също така решението да бъде въведено максимално бързо.

Като конкретни показатели се посочват:

  • подобрена проследимост на търговските активности и ефективност;
  • повишаване на ефективността на изпълнение на поставените задачи и получаването на одобрения и потвърждения по всяко време;
  • подобряване на планирането и отчитането на продажбите;
  • подобряване на планирането и управлението на закупуването на електроенергия;
  • проследяване на ликвидността на компанията.

"ЧЕЗ Трейд България" се спират на облачното решение Salesforce CRM. Първоначално попадат на централата в Ирландия, откъдето ги насочват към "Некст Консулт" като надежден партньор и риселър на компанията.

1 2
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас