Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Автомобили
20 окт
2017
 
 

Tesla обвини сп. Consumer Reports в публикуване на подвеждаща информация

След като списанието Consumer Reports предвиди, че новият Model 3 на Tesla ще има „надеждност под средната”, от компанията остро разкритикуваха това изявление.

2175 прочитания, 0 коментара

Tesla обвини списание Consumer Reports в публикуване на подвеждаща информация

След като списанието Consumer Reports предвиди, че новият Model 3 на Tesla ще има „надеждност под средната”, от компанията остро разкритикуваха това изявление.

„Отново и отново нашите собствени данни показват, че статиите за автомобили на Consumer Reports продължават да са неточни и подвеждащи за потребителите”, уточниха от компанията за електрически автомобили.

Прочетете още: Tesla изтегля 11 000 автомобила заради проблеми със седалките

Оплакването на Tesla е обосновано, тъй като Consumer Reports все още не са карали Model 3 и следователно трудно могат да определят надеждността на новата кола. Но недоволството на компанията не се изчерпва единствено с изявлението относно новия модел.

От Tesla смятат, че екипът на списанието е провел тестове и проучване, на които „им липсва основен научен интегритет“. За да подкрепят своите обвинения, от автомобилната компания посочиха три случая от юли 2016 г. досега, когато Consumer Reports публикува неточна и подвеждаща информация.

„Ние многократно отправяхме призиви да поправят това и те отказваха“, отбелязаха от Tesla, допълвайки: „Според нас причината за този отказ се крие във факта, че техните статии за Tesla привличат значително внимание“.

Дали фокусирането върху Tesla е увеличило престижа на списанието? Вероятно. След като през 2013 г. изданието определи Model S като най-добрата кола, тествана някога, аудиторията на Consumer Reports се увеличи. При тези похвали от Tesla нямаха проблем с подхода на списанието при оценяването на колите.

Дори през 2015 г., когато Consumer Reports понижи надеждността на Model S до “по-лоша от средното”, CEO на Tesla Елън Мъск все пак цитира статистиката на списанието, за да защити електрическата кола. Тогава Мъск уточни, че компанията му вече е поправила някои от проблемите, посочени в оценката на Consumer Reports.

Сега, когато Tesla отправи критика към интегритета на списанието, основният въпрос е дали това ще промени мнението на Consumer Reports за компанията на Мъск или ще доведе до промяна на Model 3.

Към момента от изданието все още не са отговорили на коментара на Tesla.

По отношение на Model 3, от списанието заявяват, че ще си купят една от тези коли, ще я тестват и ако резултатът е положителен, превозното средство ще бъде препоръчано на потребителите.

ЕТИКЕТИ:
TeslaМъск
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас