Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Тематично приложение
бр. 40, 2006

27 окт
2006
 
 

За невидимата страна на изложението или пъстротата от обновени очаквания, прогнози и мнения

9005 прочитания
Страница 1 от 3

Таня Бъчварова “Каква полза очаквате от тазгодишното изложение БАИТ Експо?”, запитахме по електронната поща фирмите, които са заявили участие. “Никаква”, е краткият и категоричен отговор на една от тях. Въпреки това тази фирма е отделила средства за участие. Тя е участник. И именно поради това нейният отговор ми внесе усещане за освобождение от едно притеснение. Притеснението да зададеш банален въпрос, който си има отдавна известни отговори - съвършено клиширани, съвършено естествени. Това притеснение беше разсеяно. Не с неочакваното в отговора. С краткостта му. С нещото след бързо поставената точка. Нещо, което не че е неназовимо, но кой знае как обитава невидимата, ненаписаната страна на думите, за да провокира различни интерпретации... И тъй, отговорът, струва ми се, само видимо спира до “никаква” полза. Няма начин да не съществува и “някаква” ползва - очаквана или не. Някаква, поради която си участник. Но ако тази постановка и сродната й “Като губиш, не знаеш какво печелиш; като печелиш, не знаеш какво губиш” може да е валидна за всяка житейска ситуация, дали е валидна в бизнеса. Отговорът не е еднозначен, но в доста случаи би могъл да клони към “да”, нали. Безспорно, на всяко едно изложение “никаквата” и “някаквата” ползи се разхождат ръка за ръка, от щанд на щанд. Щандовете с много продукти, които да бъдат видени и харесани. Щандовете с много невидими очаквания, които да бъдат сбъднати. Неслучайно българският ИТ бранш се събира за пореден път за няколко дни под общия “покрив” на стремежа за “естествено, повече и то доволни клиенти”, за “позитивен имиджов ефект”, за “увеличаване на партньорските контакти с колеги от бранша”, за “популяризиране на продуктите и услугите с марката…”. Разбира се, тазгодишното изложение със сигурност ще бъде по-различно от предходните, панта рей – всичко тече, всичко се изменя. Нови успехи и нови проблеми на дневен ред, включително и провокациите на бъдещето, свързани с предстоящото ни влизане в Европейския съюз, нови наредби, стратегии - все бизнес предизвикателства, които вероятно имат отражение в мениджмънта на фирмите. Вероятно всичко това ще усетим в атмосферата на изложбените зали, ще видим по щандовете, ще чуем на семинарите… [hr] [b]Огнян Траянов, управител на ТехноЛогика[/b] [i]Каква полза очаквате от тазгодишното изложение БАИТ Експо? [/i] Не разчитаме чрез изложението да обогатим контактите си сред основните ни целеви групи на CAD/CAM центъра ни, но очакваме контакти с потенциални клиенти, които не попадат в основните целеви групи и съответно не са били обект на активна маркетингова дейност. Например архитектурни бюра или строителни предприемачи , за които машините за бързо прототипиране могат да произведат модели на сгради (макети) много по-съвършени и по-бързо от традиционната технология, която е сврзана с ръчен труд.
1 23
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас