Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
бр. 44, 2005

25 ное
2005
 
 

СпектърНет излезе с тарифни планове

2058 прочитания
Две услуги по една линия – Интернет достъп и телефония, базирани на избран месечен тарифен план обяви за корпоративните си клиенти Спектър Нет. “Нашата услуга осигурява постоянен контрол на разходите, подробна онлайн статистика за проведените разговори и допълнителен спектър от услуги - географски необвързани номера, постижими и на локално, и на международно ниво”, заяви Ралица Килиан, директор "Продажби и Маркетинг" в Спектър Нет. Основното предимство на услугата, разбира се, са по-ниските разходи в сравнение с традиционната телефония, като статистиката показва, че над 10% от бюджета на малките и средни фирми отиват за телеком услуги. Ценовата ни политика се базира на тарифни абонаментни планове, като идеологията е нисък абонамент, по-скъпи разговори и обратно, каза Килиан. Според нея предимство е и начинът на таксуване - 30/6 (първоначално отчитане след 30 секунди и след това на всеки 6). С увеличаване броя на телефонните постове месечната такса също се намалява, като при тарифа 2 например планът за 8 поста е 40 или 100 лв., а при 16 поста – 160 или 180 лв. За фирми с много офиси в страната разговорите помежду им може да са безплатни. Услугата се ползва без допълнителни инвестиции, работи с всеки вид телефонна централа, но ако клиентът ползва IP PBX, може да ползва допълнителна функционалност. Спектър Нет осигурява 24-часова поддръжка. За всеки нов абонат специалистите от телекома първо анализират текущите телекомуникационни разходи на фирмата, предлагат Интернет свързаност (услугата работи и върху И’нет, доставен от други компании, но СпектърНет проверява качеството на тази връзка), и се избира най-подходящата тарифа. За клиенти, които сключат договор до края на 2005 г., Спектър Нет предлага промоция – безплатно инсталиране (иначе таксата варира от 30 до 250 лв.) и един месечен абонамент бонус. За по-малките фирми без постоянна И’нет свързаност се предлага услугата селекция (на телефон 01020), която се ползва от всеки апарат на БТК. Тя е предплатена, като сметката може да се зарежда и през ePay. “Тази услуга е най-изгодна при международни разговори”, обясни Килиан и допълни, че според клаузите на договора с БТК не може да се ползва от абонати на икономичен план. Освен това Спектър Нет в момента изгражда мрежа от обществени телефонни апарати, които ще работят с предплатени карти, продавани през РЕП. Операторът предлага сътрудничество с организации, които могат да поставят такъв апарат в техните сгради. CW/Б
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас